Tanggungjawab:
Memberikan pelayanan pelanggan yang baik dan membantu pelanggan dalam proses pembelian.
Menunjukkan pengetahuan yang baik tentang produk yang dijual.
Menjaga kebersihan dan keteraturan kedai.
Memproses transaksi pembayaran pelanggan dengan cermat.
Menyusun stok dan mengemaskini rekod inventori.
Membantu dalam merancang dan melaksanakan promosi jualan.
Membantu dalam pelaksanaan tugas-tugas berkaitan jualan seperti pengaturan barang, pameran, dan lain-lain.
Kelayakan:
Minimum Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) atau kelayakan yang setaraf.
Kebolehan berkomunikasi dengan baik dan berperwatakan mesra.
Berkebolehan dalam berbilang bahasa adalah satu kelebihan.
Kemahiran menjual dan kemahiran berkomunikasi yang baik.
Kebolehan berkerja dalam persekitaran bergerak dan menghadapi cabaran jualan.
Harap maklum bahawa perincian tugas boleh berubah berdasarkan keperluan perniagaan dan kedai yang berbeza.
Job Types: Full-time, Permanent, Temporary
Contract length: 4 months
Salary: RM1,800.00 - RM2,500.00 per month
Benefits:
- Free parking
Supplemental pay types:
- Commission pay
- Performance bonus
- Retention bonus
- Tips
- Yearly bonus
Ability to commute/relocate:
- Cheras: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required)
Expected Start Date: 12/01/2023
.$ads={1}